Badea Bianca. Un produs Blogger.

vineri, 1 aprilie 2016

Încă o dată


Nu tresări la cicatricile mele, în schimb folosește-le pentru a afla unde sunt rănită și așează-ți palmele peste crăpături.
Nu mă lăsa să cad în adâncurile ființei mele din nou, piesele s-ar putea potrivi la loc, dar forma nu va mai fi niciodată aceeași.
Uneori mă simt ca porțelanul în mijlocul unui război, doar sunetul unui adio m-ar putea sparge.
Mi-am adunat piesele și înainte, m-am tăiat în cioburile a ceea ce am fost, le-am lipit cu grijă în ceea ce sunt acum sperând că nimeni nu va observa.
Problema e că banda adezivă nu mai maschează rupturile.

Problema e că am lăsat în urmă mici bucăți din mine doar pentru a fi găsită.
Problema e că inima mea e făcută din lut și s-ar putea sperge la următoarea căzătură.

Poate chiar asta-i minunea din mine, chiar și când ma sparg, mă mai pot sparge o dată.

Human - Christina Perri

2 comentarii:

Va ascult!