Badea Bianca. Un produs Blogger.

luni, 7 septembrie 2015

Țigări, droguri, jocuri

Sursă foto
Un străin a venit către mine și m-a întrebat dacă am o țigară. I-am spus că m-am lăsat de fumat și m-a întrebat de ce.
Pentru că persoana cu care obișnuiam să fumez nu mai e. 
Funny, eu tocmai de-asta fumez.

O străină a venit către mine și m-a întrebat dacă am droguri.
Am mai multe chiar: ochii lui, zambetul lui, vocea lui. 
Astea nu-s droguri.
I-am răspuns, cu o urmă de zâmbet pe buze:
Ah, dacă ai știi...



Un copil a venit către mine azi și m-a rugat să jucăm ceva. I-am spus că am obosit de atâtea jocuri, le tot joc de ani de zile...
Uau, înseamnă că ești cea mai bună.
Da, cea mai bună la pierdut. 

O bătrână mă privea cu insistență azi.
E ceva în neregulă, am întrebat-o.
Eram pe cale să te întreb acelși lucru.

5 comentarii:

Va ascult!