Badea Bianca. Un produs Blogger.

marți, 30 septembrie 2014

Prince Charming



Trebuie sa încetezi să faci asta.

Să fac ce?

Să scrii despre mine.

De ce?

Pentru că... mă sperie. Nu eu sunt tipul ăsta despre care scrii. Nu sunt vreun fel de Prince Charming sau o mare de bunătate, sau orice zici tu că vezi în ochii mei.

Serios?

Da. Chiar trebuie să mai lucrezi la percepția ta despre oameni pentru că greșești. E ca și cum nu m-ai cunoaște deloc.

Și de ce nu mă corectezi, iar eu o să scriu despre tine așa cum dorești.

Ok... În primul rând sunt o persoană supărăcioasă. 



Știu. Mereu faci botic la lucrurile pe care le fac sau zic.

Și de multe ori sunt imatur.

Știu și asta. Poate ăsta e motivul pentru care nu înțelegi anumite aspecte și te superi.

Și am probleme cu controlul.

Dintre toate persoanele pe care le cunoști, tot eu știu asta cel mai bine.

Și sunt momente în care mă port urât cu tine. 

Ai dreptate. Dar în același timp tu esti cel care mă alină atunci când am o problemă, tu  ești cel care îmi spune că mă iubește în fiecare seară, tu ești cel care m-ar urma la capătul pământului dacă m-aș duce.

Dar tot nu e suficient. Meriți mai mult de atât.

Și totuși... mereu reușesc să dorm cel mai bine în brațele tale.

Crede-mă, nu sunt deloc tipul despre care vorbești.

Dragul meu, tu chiar crezi că Prince Charming nu a avut nicio greșeală?

Mă îndoiesc că a avut prea multe defecte.

Știi ce cred eu?

Ce?

Cred că tu ești cel care are o percepție greșită asupra oamenilor.

De ce?

Pentru că pentru mine tu ești Prince Charming, nu Prince Perfect. Happy birthday, my dear!

4 comentarii:

Va ascult!