Badea Bianca. Un produs Blogger.

vineri, 23 mai 2014

Argumente


Dacă există un singur lucru fără de care o persoană nu poate trăi sunt argumentele. Fie că vorbim de viața reală, fie că vorbim de online, șansele sunt extrem de mari să ai întotdeauna nevoie de ele. Cum eu intru mai mereu în discuții contradictorii, că așa-s eu mai încăpățânată, am câteva tips-uri care mă ajută mereu.

1. Prietenii. Cu siguranță vor fi momente când oamenii apropiați ție vor intra în discuții aprinse în care îți vor cere ajutorul. Vrei să acționezi corect? Atunci alege întotdeauna partea prietenului tău, oricât de absurd ar fi argumentul pentru ceea ce susține el. Nu contează cine a început, cine are dreptate sau dacă prietenul tău plutește la fel de mult în spațiu ca tine. Ia-i partea orice ar fi! Așa o să arăți ce prieten bun ești la rândul tău chiar dacă tu poate nici nu ai habar despre ce e conflictul. Te-ai aștepta ca prietenii tăi să facă același lucru pentru tine, nu? Chiar dacă tu ai căutat-o cu lumânarea, chiar dacă tu poate ai vomitat la petrecerea de azi-noapte pe tricoul lor, chiar dacă tu poate ai început al Treilea Război Mondial. Prietenii se pupă-n fund unul pe altul stau împreună orice ar fi! Fără excepții.

Poți chiar să-ți folosești prietenia în argumentele pe care le dai: Cred că homosexualitatea este un păcat mizerabil care te va duce în iad, dar nu sunt homofob, am prieteni gay.
sau
Frate, țiganii sunt niște împuțiți, hoți, nespălați, dar nu are nicio importanță pentru mine, am prieteni țigani.
Așa că și ce dacă cineva te numește rasist sau homofob? Spui că ai prieteni gay și țigani și cu asta le-ai dat tuturor peste nas. Pentru că spunând că ai prieteni din aceste categorii demonstrează cât de open-minded ești.

2. Când încep a-mi susține un punct de vedere ce vreau să lase impresie, categoric încep spunându-i persoanei ce mă ascultă, pe nume. La naiba cu punctele cheie și scormonitul după inteligență pierdută. Strigatul pe nume funcționează de minune mai ales în viața reală. Dar din moment ce poți primi un palm face în realitate dacă strigi pe nume la momentul inoportun, atunci în online ar fi totuși un pic mai avantajos. Ce pot să-ți facă pe net? Să intre în ecran și să-ți spargă dinții? Ar vrea ei:))
Strigatul pe nume îmi permite să înscriu puncte, indiferent cât de slab e argumentul meu. Opoziția tocmai a adus un interminabil, bine gândit și extraterestru de convingător argument? Cui îi pasă? Ia-ți atitudinea extra convingătoare, trage aer în piept și strigă: Xulescule, să știi că am dreptate!


3. Bărbații adevărați nu-și cer scuze. Nu contează cât de mult timp ai petrecut rățoindu-te cu cineva sau cât de inteligent a fost argumentul tău. Tot ceea ce ai spus poate fi șters de trei cuvinte blestemate: Îmi pare rău! Este singura mișcare care îți va garanta înfrângerea. Să. Nu. Faci. Asta. Niciodată. E ca și cum ai sta în mijlocul unui câmp de luptă rugându-ți inamicul să-ți tragă un glonț în cap. E război!! Fără compromisuri, fără sentimente inutile. Cum ai putea să dormi noaptea știind că e cineva acolo care greșește în timp ce tu ai dreptate? Bărbații adevărați nu-și cer niciodată scuze. Nici femeile,dar li se poate aplica și lor pentru că în secret toate își doresc să fie bărbați.

Toate cele trei lucruri de mai sus te vor scuti de replici pe bune sau acceptarea că e cineva care nu îți împărtășește părerea. Totul arată doar cât de aroganți sunt acei încuiați cu care te cerți pentru că nu se conformează credințelor tale. Felicitări pentru toate astea. Realizările adevărate sunt pentru ratați.
Acum tot ce trebuie să faci este să te ții de toate treburile astea și în curând vei deveni cel mai șmecher tip cu care nimeni nu vrea să fie prieten nimeni nu se pune.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Va ascult!