Badea Bianca. Un produs Blogger.

vineri, 29 noiembrie 2013

O familie

Acum trei ani lua ființă o publicație online realizată de câțiva bloggeri ce și-au dorit să formeze o echipă de tineri scriitori care să strălucească în blogosferă. Au numit-o MostWantedBlog și până astăzi a ajuns una dintre cele mai valoroase publicații din online-ul românesc.

La aproximativ un an de la înființare am fost și eu invitată să fac parte din grupul ce devenea din ce în ce mai mare. Am acceptat cu mare bucurie, am fost și încă sunt mândră că blogul meu (ce în acea vreme era destul de mic și necunoscut) a fost propus pentru a primi premiul MWB.
S-a format astfel cel mai important parteneriat online pentru mine, o colaborare care mi-a ajutat blogul într-un mod în care nici nu visam. Am cunoscut oameni extraordinari, educați, înțelepți. Câțiva dintre ei mi-au devenit buni prieteni atât în viața virtuală, cât și în cea reală.



În opinia mea, MWB este modelul perfect de parteneriat între blogger. Cea mai importantă parte este NU faptul că respectă toate cerințele tehnice necesare unei colaborări de succes între bloggeri, dar și niște cerințele de ordin moral. În această casă (cum ne place nouă să o numim), atât membrii cât și autorii știu că pasiunea pentru scris este lucrul care îi menține uniți, și nu dezvoltarea ratingului de pagină, mărirea numărului de vizitatori sau alte facilități pe care unii încearcă să le obțină cu orice preț.

Ce a câștigat MWB prin alăturarea mea și a altor oameni talentați în echipă? Șansa de a deveni mai mult decât o publicație online, ci o adevărată familie.

Trebuie să spun că prin prisma concursului săptămânal BlogPower am cunoscut-o și pe Sorana Bordaș (alias Irealia), o femeie minunată pe care cu siguranță mulți dintre voi o cunoașteți. Vă anunț că înainte să devină câștigătoarea ediției Spring SuperBlog și ulterior partener media SuperBlog, Sorana a fost de trei ori la rând powerblogger în MWB.

Articol scris pentru SuperBlog2013

8 comentarii:

  1. drept sa-ti zic...habar nu aveam!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce avantake iti ofera MWB? :) Scriu destul de putini acum acolo.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Avantajul ca ma simt bine orice as scrie. Nu conteaza numarul membrilor.

      Ștergere
  3. Epic.Alege tu continuarea. ” În această casă (cum ne place nouă să o numim), atât membrii cât și autorii știu că pasiunea pentru scris este lucrul care îi menține uniți, și nu dezvoltarea ratingului de pagină, mărirea numărului de vizitatori sau alte facilități pe care unii încearcă să le obțină cu orice preț.”
    Mai lucreaza un pic la fraza..Adica ar fi bine sa fie TRUE, nicidecum suprarealista.
    Pentru ca tot vorbeai despre moralitate..:)Multumesc frumos.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru mine este adevarata pentru ca asta e motivul datorita caruia eu inca sunt acolo: pasiunea pentru scris care ma pune in rand cu multi membri talentati din MWB.

      Ștergere
  4. Bianca, meriti un big like pentru randurile de mai sus. :)
    Il citisem imediat dupa publicare, insa am ezitat sa comentez, pentru a evita sa fiu considerat subiectiv.
    Ceea ce multi inca refuza sa inteleaga e ca MWB si-a adus contributia pentru evolutia blogosferei mai mult decat pare la prima vedere. De la faptul ca nu au fost acceptate masti si personalitati virtuale duplicitare, pana la faptul ca regulile publicatiei au fost mereu respectate indiferent de cine a trecut prin filtrul lor iar cei care au considerat MWB un loc de joaca pentru orgolii si aroganta au fost respinsi din inertie.
    Si pe MWB s-au facut greseli, dar le-am recunoscut si reparat, apoi am invatat din mers evitand sa mai facem aceeasi greseala si a doua oara.
    Important de retinut (tu stii deja) e ca sunt deja 3 ani de existenta si in tot acest timp am capatat experienta, una destul de mare si care ne ajuta sa anticipam evolutia multor bloggeri, astfel incat sa putem evita colaborari si parteneriate cu oameni care doar pentru a fi in MWB isi pun masti ..colorate. :)
    Pentru MWB cuvintele nu sunt o joaca, ci sunt o unealta prin care putem construi un viitor mai bun, indiferent ca este pentru societatea in care traim sau pentru fiecare membru in parte. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca imediat cum am vazut proba despre parteneriate la SuperBlog, m-am gandit la MWB pentru ca e singurul in care am ajuns si am si ramas. Am invatat multe din prezenta mea acolo, din activitatile la care am participat sau la organizarea carora am ajutat. Chiar daca am si pierdut cativa prieteni deoarece eu am ales sa raman si ei au ales sa plece, nu regret si nu am regretat niciodata ca fac parte din aceasta comunitate.

      Ștergere

Va ascult!