Badea Bianca. Un produs Blogger.

joi, 27 iunie 2013

Cuvintele ucid


Te rog să continui, domnule! Continuă să mă înjunghi și să mă insulți cu ale tale cuvinte. Spune-mi cuvintele tale veninoase şi crude căci nu îmi mai pasă. Sunt prea amorțită de la atât de multă agonie ca să mai simt durere.
Fiecare silabă pe care o spui e ca un cuțit înfipt în mine, fiecare deschizând o altă rană, fiecare tăind altă venă, fiecare cauzând un alt râu de sânge, fiecare spărgându-mă în bucăți (mai ales că nu am fost eu niciodată persoana cu cele mai bune reflexe).

De ce încă mai cred vorbele tale cu atât de multe tăișuri? De ce toate ajung în inimă dar și în minte, încercând să mă convingă că tot ce spui e adevărat? Nerușinatule, încă mă mai crezi atât de fraieră? Chiar am față de clovn? Sunt curioasă dacă ai fi în stare să râzi dacă aș pleca din lumea asta.


Iartă-mă, domnule, dar ai putea, te rog, să clarifici ceea ce ai vrut să zici? Luminează-mă cu motivele tale pentru care m-ai terorizat cu atâtea cuvinte usturătoare. O făceai chiar și când vedeai ce efect aveau asupra mea și când toată durerea îți apărea în ochii mei. M-ai urât atât de mult încât să continui chiar și când plecam capul atât de mult sub greutatea lor și lacrimile nu încetau să-mi curgă? Fiecare picătură era încrederea mea care se scufunda.

Mă uit la tine cu privirea rătăcită și cu lichid roșu curgând din întreg sufletul meu iar tu... Tu nici măcar acum nu poți spune cât de mult m-ai abuzat cu cuvintele tale.

Sursă foto
Maya a castigat editia trecuta de la Blog Power si a probus pentru saptamana aceasta tema "Puterea cuvintelor". S-au mai inscris: Tacerea cuvantului, Fluviu de cuvinte, Cuvantul

22 comentarii:


  1. Vreau sa-mi fac eu din sabie cuvânt, să te apăr pe cel ce vrea sa fure sufletului tău,sensibilul cant.

    Din cuvănt, cuțit, bardă, topor, îmi voi face
    și-l voi termina pe acel ce nu-mi lasă fata dragă în pace.

    p.s.
    Dacă nu reușesc eu, chem în ajutor pe A. muschetarul meu.

    RăspundețiȘtergere
  2. ăsta trebuie reclamat la poliție, ca mulți alții!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu e un "ăsta". Am gandit lucrurile astea in general, nu pentru cineva anume .

      Ștergere
  3. Pănă vine...miliția, ce mă fac?
    rămâne fata mea fără sânge,deci...
    să trecem neîntârziat la atac!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De-as ave putin har sa continui versurile dumneavoastra, v-as multumi in versuri pentru tot.

      Ștergere
  4. Doamne daca ai stii cat am incercat sa fac cunoscuta puterea cuvintelor... nimeni nu ma crede ca-s atat de puternice, chiar mai puternice decat o palma...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De multe ori si eu simt ca mai bine mi-ar da cineva o palma decat sa continue sa vorboeasca.

      Ștergere
  5. Asta nu e nici macar un domn, e un biet clovn anonim. Pe de alta pare, iti sta bine vehementa, Bi! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ar trebui sa ne stea bine tuturor si sa invatam sa nu mai acceptam astfel de situatii.

      Ștergere
  6. Cuvintele sunt, desigur, cel mai puternic drog folosit de omenire. Venim cu cuvânt şi prin cuvinte. Rămânem datorită cuvintelor şi în cuvinte.

    RăspundețiȘtergere
  7. Daa ! Cuvintele ranesc mai mult decat sute de palme.

    RăspundețiȘtergere
  8. Poate ca la un moment dat ar trebui sa invatam sa nu-i mai ascultam pe cei ce ne injunghie continuu. Trebuie sa te rupi, sa-i lasi in urma.

    RăspundețiȘtergere
  9. Cred că se scrie "înjunghii" cu 2 de i. Ai încercat o abordare literară, într-adevăr, unele cuvinte pot să doară. Există și cuvinte dure care pot repara, pentru că te scot din iluzii și te aduc cu picioarele pe pământ.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, exista si astfel de cuvinte, dar conteaza si felul in care sunt spuse.

      Ștergere
  10. O întrebare firească: "de ce mai cred vorbele tale" primeşte un răspuns simplu: "pentru că iubeşti pe cel care le spune".

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta asa e. Se intampla de multe ori situatia sa ne lasam orbiti de o iubire mai mult obsesiva decat adevarata.

      Ștergere
  11. Când se întâmplă să rănească
    Cuvinte aruncate-n tine,
    Tu să nu uiţi, e omenească
    Sălbăticia în oricine.
    Cheama-i atunci pe aliaţi,
    Să-şi facă arme din cuvinte,
    Duşmanii să ţi-i lase laţi...
    Să nu te temi. Adu-ţi aminte.
    Cu Maya mea
    Alăturea,
    Al literelor militar,
    semnează:
    Athos, muschetar.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uite acum imi dau seama cine era "A." de care vorbea Maya.
      Oare e ciudat ca in momentul de fata citesc ceva cu si despre muschetari? :)

      Ștergere

Va ascult!