Badea Bianca. Un produs Blogger.

marți, 26 februarie 2013

O altă Eva


Doamne, m-ai plămădit din raze de soare chinezești, din elefanți de hârtie și plante carnivore. Ai luat limba și urechile de la un surdo-mut și mi le-ai dăruit mie. De ce? Pentru a-i auzi pe alții împărtășind cuvântul tău; pentru a putea spune că numele meu e Bianca dar că nu îmi mai amintesc cine sunt.

Doamne, mi-ai dăruit vodka cu suc de roșii când tot ce doream era un pahar de apă în mijlocul nopții. Mi-ai scris un poem și l-ai inserat în mine, dar cuvintele miroseau a mucegai. Ai spus că voi răsări din mizerie într-o bună zi, zâmbind... dar singură.

Doamne, ai creat un bărbat din ramurile unui copac și i-ai poruncit să mă iubească cu ochii închiși. Dar în final, eu am fost cea care am iubit orbește; cu ochii mei maro și gura subțire.


Doamne, când ai încetat să mă asculți mi-am aruncat credința ca pe un test de sarcină. Ai încetat să mă asculți și am început să număr culorile din camera mea: violet-mov-lila.
Am prins un porumbel și am tras pană după pană până când nu a rămas nimic mai mult decât o creatură dezgolită încătușată înăuntrul mâinilor mele, întrebându-se, poate, de ce e așa de mică.

12 comentarii:

  1. Nu cred ca a incetat sa te asculte. Mi-a placut ideea postarii...o alta Eva,:)

    RăspundețiȘtergere
  2. M-ai facut sa zambesc...inedite comparatii...da, inedite sa stii (...ca pe un test de sarcina :)) )
    Zi faina !
    .... iau cu replay postarea ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, si eu care m0am gandit ca am exagerat un pic ... :D

      Ștergere
  3. La început, Dumnezeu crea ființe frumoase și perfecte...Acum nu știu ce o fi cu El... Amin.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dumnezeu ne creeaza pe toti la fel. Noi alegem in majoritatea cazurilor cum devenim.

      Ștergere
  4. 1 Martie - La mulți ani Bianca, primăvară în suflet!

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte originala si atipica viziunea ta!
    O primavara superba iti doresc !

    RăspundețiȘtergere

Va ascult!