Badea Bianca. Un produs Blogger.

vineri, 8 iulie 2011

Te gasesc

Astea nu sunt nimic mai mult decat bataile naive ale unei inimi la fel de prostute.

Asta e limba mea experimentand adevarul si degetele mele tremuratoare ce incearca sa scape de inima insangerata imediat dupa. Astia sunt dintii mei clantanind intre ei si emotiile mele batandu-se pentru a evada.

Astea sunt cuvintele mele abandonate in tacere si pauzele intarind atmosfera tensionata. Astia sunt ochii tai stralucitori precum steaua nordului in care gasesc cele mai multe posibilitati. Asta e zambetul tau pe care il folosesc sa ma odihnesc atunci cand lumea devine prea insuportabila.

Asta este lupta mea impotriva simturilor la auzul vocii tale care imi agita toti nervii. Asta este permisiunea pe care ti-o acord pentru a lua bucatele mici din mine. Asta este viitorul in care tu vei arunca acele bucatele la varful picoarelor tale.

Asta este visare cu ochii deschisi la momentele cu tine. Asta este nevoia de a-ti simti parfumul parului si al tenului.

Asta este focul cu care imi ard trecutul pentru a face loc viitorului, un viitor in care am gasit in sfarsit ceva pentru a trai. Asta este mult asteptata recompensa pentru atatea zilele de colaps.

Asta este speranta transformandu-se in credinta.
AStea sunt dorinte transformandu-se in realitate.
Asta sunt eu in final gasindu-te pe tine.
Breaking Benjamin - The diary of Jane

Asculta mai multe audio diverse

10 comentarii:

  1. ador melodia,si ador ce ai scris tu aici !

    RăspundețiȘtergere
  2. Melodia - Suflet & Postul - Divin...*kisses*

    RăspundețiȘtergere
  3. incetul cu incetul toti o sa-l gasim ..oricine-ar fi el...

    RăspundețiȘtergere
  4. Paula, da.. o sa-l gasim odata si odata...

    Iri, chiar e. Si mie imi place tare mult;

    RăspundețiȘtergere
  5. e superba melodia...si imi place cum te joci cu vorbele.

    RăspundețiȘtergere
  6. superba melodia ...mai ales ca ascult genu asta de muzica:x

    RăspundețiȘtergere
  7. Se pare ca a avut un mare impact melodia :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Regasirea, revederea, reintalnirea ... astea sunt poate cele mai frumoase chestii care se pot intampla in viata. In fiecare moment din asta simti cum iti tresalta inima. Si cred ca este bine sa se intampla cat de des posibil !

    RăspundețiȘtergere

Va ascult!