Badea Bianca. Un produs Blogger.

luni, 10 ianuarie 2011

Insuficient

Te-ai gandit vreodata ca toate cuvintele astea simple nu sunt de ajuns? Ca fraze precum "Te iubesc! si "Imi lipsesti!", de obicei atat de dulci si sincere, au ajuns sa devina brusc zdrentuite si superficiale?
Verbul "a iubi" deja nu mai exprima integritatea sentimentelor mele. Cum poti explica faptul c inima sta sa-ti sara din piept la fiecare atingere si ca fiecare sarut iti transmite socuri electrice in tot corpul?
De ce atunci cand te uiti in ochii mei si imi spui ca ma vrei si ca ai nevoie de mine imi umple ochii de lacrimi? Frumusete, speranta, emotii pline de viata in niste cuvinte atat de simple. O maniera placuta de a nu grai nimic in infinite propozitii.
E ca si cum as vedea intreg curcubeul pe malul unei ape, sau fragmente din el ascunzandu-se dupa cladirile orasului. Si ma lasa fara aer in plamani si fara claritate in vedere.
As putea sa-mi descriu sentimentele in mii de pagini, dar asa ar fi prea pompos si cuvintele si-ar pierde destinatia, devenind nimic mai mult decat insemnari banale.
Nu mai scriu nimic. Dar daca as putea, ti-as darui intreaga lume si, daca-i omeneste posibil, chiar mai mult.

12 comentarii:

  1. Nu există nimic, nici măcar pe jumătate, atât de dulce în viaţă, decât visul de iubire al unui tânăr.Să fii iubită şi să iubeşti ca în vise.

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte frumos, cuvintele tale se preling usor in suflet, pana in dreptul inimii, degajand un strop de fericire.

    RăspundețiȘtergere
  3. Elena si Patratzel, va multumesc!
    Si Dante, venind lauda asta de la tine, e o onoare:)

    RăspundețiȘtergere
  4. marfa:))Dar ce legatura are acel banner ..defapt acel caine cu aceea fata:))???

    RăspundețiȘtergere
  5. Gigel, bannerul ala nu are nicio legatura cu postul. E doar imaginea introductiva a blogului. Am ales-o pentru ca mi-a placut foarte mult.

    RăspundețiȘtergere
  6. cand iubesti si esti iubit totul ti se pare insuficent pt a descrie ce simti, pt ca atunci tinzi spre infinit :p

    RăspundețiȘtergere
  7. Uneori cuvintele sunt de prisos`:)..cand in inima se ascund sentimente puternice,trebuie doar sa le descoperi!

    RăspundețiȘtergere
  8. e frumos sa iubesti, si sa fii iubit, :)
    ai scris frumos.

    RăspundețiȘtergere
  9. Florin, iubirea adevarata oricum nu are limite.

    Multumesc Cata :*

    Queen, Cuvintele, cum scrie si in titlu, sunt insuficiente.

    Lavi, Da, e cel mai frumos.

    RăspundețiȘtergere

Va ascult!