Badea Bianca. Un produs Blogger.

sâmbătă, 16 octombrie 2010

Ceva marunt


Straniu ! Multi isi doresc sa creasca, sa se maturizeze cat mai repede.
Dar eu ? Eu imi vreau verile din copilarie inapoi !

cerul meu frumos
paturica mea
bucata mea de camp imens cu miros proaspat de iarba
somnul la umbra unui pom
jocul cu gazele
prinderea fluturilor
pridvorul vechi de lemn de la tara
acoperisul casei si o carte buna
miresmele imbietoare ale noptii
bunavointa greierilor
sclipirea stelelor

Pacat ca dintre toate minunile de pe Pamant, am ales viciile pentru a fi fericiti.


14 comentarii:

  1. copilarie copilarie ...cam toti o vrem inapoi ..faina mel :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Toti ne dorim sa crestem mai repede si sa devenim mai maturi,dar cand dam de greutatile vietii toti ne dorim sa fim din nou copii...

    RăspundețiȘtergere
  3. :X:X:X si eu vreeeeeaaaaaaaaaaau sa fiu copil

    RăspundețiȘtergere
  4. râsetele nebunești, caracterele pe care le îmbrăcam în funcție de vreme, azi saylor moon mâine sandy bell..
    zile în fața tv-ului la viața cu louie, sau tom & jerry.
    hoinăritu prin păduri fără teamă.
    prima căpșună, primele fragi, primu pom în care mi-am făcut casă.
    primu suspin.
    ah, copilărie, dulce copilărie..

    e și ciudat ciclul ăsta.
    ne naștem vrem să creștem, odată adolescenți.. vrem doar să devenim adulți apoi îmbătrânim fără voia noastră și ne așteptăm resemnați moartea știind că-i singura scăpare.


    Ps: Recomand cu căldură Gheoghe Gheorghiu- Aveai doar 16 ani.
    ( Să nu uităm vreodată că am fost copii/ Viața nu ne iartă din amintiri trăim într-o zi...)

    RăspundețiȘtergere
  5. Copilaria este etapa cea mai frumoasa din viata omului...bai mai am decat o luna...si o sa fiu adult (teoretic)..stii ....asta nu prea conteaza ...cred k o sa fiu mereu acelasi copil cu tenesi si tricouri largi :))

    pysoyash :D

    RăspundețiȘtergere
  6. cred ca tu esti cea mai activa cititoare a mea ..iti multumesc ca ma incurajezi

    RăspundețiȘtergere
  7. efemeritatea lucrurilor firesti...efemeritatea specifica naturii umane :) frumos.

    RăspundețiȘtergere
  8. imi este dor si mie de copilarie)
    cred ca nimic in lume nu se poate compara cu acele clipe pline de acea fericire copilareasca:D

    RăspundețiȘtergere
  9. Copilaria e frumoasa ,dar e si perioada in care ne simtim cei mai vulnerabili si mai ales daca suntem constienti atunci cand suntem copii.Si ceva marunt poate fi fermecator ,detalile ne fac viata mai frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  10. cu totii vrem copilaria inapoi.... problema este ca nu mai avem nevoie de ea.

    RăspundețiȘtergere
  11. Mai sti, mai Bi...povestile nemuritoare, si cazematele, cocosuciul, izlazul, casele parasite, primele poze...treieratul, pe mamaia Tanta cum ii spuneai tu... prastiile, cum ne cataram in toti copacii...
    Sa sti ca-s asa mandra cand vad ce-ai ajuns...te asteapta lucruri marete, vei vedea...iar eu sunt onorata ca sunt un crampei din toate astea...
    Mi-e asa dor...
    Luiza...

    RăspundețiȘtergere
  12. copilaria e...cingurul paradis pierdut!fara doar si poate!

    RăspundețiȘtergere

Va ascult!